Više povrća – manji rizik za frakture kostiju

Brojne ranije studije su već pokazale kako osobe koje unose veće količine kalcija i vitamina D zadržavaju veću koštanu masu te im stoga prijete manji izgledi za lomove u starijoj životnoj dobi. Novo istraživanje provedeno na McGill University u Montrealu se sastojalo u praćenju prehrane 3539 ispitanica i 1649 ispitanika starijih od 50 godina. Nakon 7 godina prikupljanja podataka znanstvenici su izračunali kako na svakih 40% povećanja unosa povrća dolazi do smanjenja rizika za frakture kostiju za 14%. Istraživači napominju kako su u obzir uzeli čimbenike poput tjelesne mase, pušenja, gustoće kostiju te unosa kalcija i vitamina D.

American Journal of Clinical Nutrition

Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s