Šetnja

Hodanje nema nuspojave, jednostavno je i mogu ga obavljati ljudi svake dobi. Hodanje je idealno za starije osobe jer usporava napredovanje degenerativnih bolesti vezane za pamćenje i mozak Odrasli do 65 godina starosti trebaju hodati, šetati ili biti tjelesno aktivni najmanje 150 minuta tjedno. To je otprilike pola sata u pet do sedam dana. Onaj tko želi malo intenzivnije vježbati, ne treba pretjerivati – minimum je 20-minutni jogging tri puta tjedno. Uz to ne bi bilo loše raditi i vježbe istezanja i vježbe za mišiće čitavog tijela.

Općenito – nemojte se nikada prestati kretati, naročito ako ste srednje dobi ili stariji.

Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s